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560 Avenue du Garlaban

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All 1969 packages are discreet. We make sure there are no external signs of the parcel's origin, no logos or brand or product names on your parcel. So you can have your order delivered wherever you like, in complete discretion.

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In accordance with current legislation, you have 14 days from the date of receipt of your parcel to request a refund or an exchange, whatever the reason for the return.

 

To return an item, please refer to the procedures below. 1969 will not be able to exchange or refund an item if the procedure is not followed.

I WANT TO EXCHANGE A PRODUCT.

Please check the following points first:

- You have made your exchange request to our Customer Service within 14 working days (Monday to Friday) of receipt of the package.

- For reasons of hygiene, no sex toy will be exchanged if it has been unwrapped.

- Items must be unused and in their original packaging.

- Lingerie, accessories and clothing must be unworn and in their original packaging.

- DVDs and books must be in their protective plastic film and unopened.

- Your request may only concern the same product but in a different size or color.

If one of these conditions is not met, we will not be able to exchange the product.

Once these checks have been made, here is the procedure for returning the product to be exchanged:

PROCEDURE FOR EXCHANGING AN ITEM :

1. Download the Return Form by clicking on this link.

2. Indicate the following reason on the Return Form: Exchange.

3. Indicate the Name of the product (name, size, color...) you wish to receive.

4. Return the parcel, enclosing the Return Form.

On receipt of your parcel, we will send you the product requested in exchange within one week.

You are responsible for the shipping costs involved in returning products for exchange.

I WANT MY MONEY BACK.

First of all, please check the following points:

- You have made your refund request to our Customer Service within 14 working days (Monday to Friday) of receipt of your parcel?

- For reasons of hygiene, no sex toy item will be taken back if it has been unpacked.

- Items must be unused, in their original packaging and in good condition.

- Lingerie, accessories and clothing must be unworn and in their original packaging.

- DVDs and books must be in their protective plastic film and unopened.

If any of these conditions are not met, we will not be able to refund your order.

Once these checks have been carried out, here is the procedure for returning the product to be refunded:

REFUND PROCEDURE :

1. Download the Return Form by clicking on this link.

2. Indicate the following reason on the Return Form: Refund.

3. Send the parcel back to us, enclosing the Return Form.

Your order will be automatically refunded to your account once we have received and checked your package (2 to 3 days processing time).

You will be reimbursed for the price of the products, but you will be responsible for the shipping costs involved in returning products for reimbursement.

 Upon receipt of your parcel, we will send you an email confirming the exchange or refund.

A la réception de votre commande, et ce malgré nos grands soins, vous constatez que :

Nous avons fait une erreur dans le contenu de votre commande.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour ce désagrément et allons faire de notre mieux pour le remplacer dans les plus brefs délais. Contactez notre Service Client pour nous faire part d’une erreur dans la préparation de votre commande.

Ensuite, voici la démarche à suivre pour nous renvoyer le produit à échanger :
1. Téléchargez le Bon de retour en cliquant ce lien.
2. Indiquez sur le Bon de retour le motif suivant : Erreur commande.
3. Renvoyer le colis en y joignant le Bon de retour et votre facture Colissimo/Poste.
À réception de votre colis, nous vous envoyons le produit initialement commandé et nous vous remboursons directement sur votre compte des frais d’envoi engendrés par le retour de votre colis ou de l’article erroné (sur la base de votre facture).
 
Un de vos produits est défectueux.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour ce désagrément et allons faire de notre mieux pour le remplacer dans les plus brefs délais. Contactez notre Service Client pour nous signaler que l’un de vos produits est défectueux.

Ensuite, voici la démarche à suivre pour nous renvoyer le produit défectueux à échanger :
1. Téléchargez le Bon de retour en suivant ce lien.
2. Indiquez sur le Bon de retour le motif suivant : Produit défectueux
3. Renvoyer le colis en y joignant le Bon de retour et votre facture Colissimo/Poste.
 À réception de votre colis, nous vous envoyons un produit neuf et nous vous remboursons directement sur votre compte des frais d’envoi engendrés par le retour de votre colis ou de l’article défectueux (sur la base de votre facture).

Nous vous échangeons les produits défectueux achetés sur le site internet www.1969.fr sous 2 mois. Pensez à nous joindre la facture des frais de port correspondant à l’envoi de votre produit défectueux, nous prendrons les frais à notre charge.